Wyświetlanie pionków + prawie w pełni oprogramowana klasa planszy
This commit is contained in:
17
inc/def.hh
17
inc/def.hh
@@ -5,11 +5,26 @@
|
||||
|
||||
/* Plik zawiera definicje stałych globalnych oraz przedefiniowanie istniejących typów. */
|
||||
|
||||
// Ilość pól w każdym wymiarze
|
||||
const int TILES_COUNT = 10;
|
||||
|
||||
// Długość boku pojedynczego kafelka(który jest kwadratem)
|
||||
const int TILE_SIZE = 64;
|
||||
|
||||
// Odpowiednie przeskalowanie pionka, aby zachowany był margines względem krawędzi kafelka
|
||||
const int PAWN_MARGIN = 5;
|
||||
const int PAWN_MARGIN = 10;
|
||||
|
||||
// Grubość konturu zwykłego pionka
|
||||
const int PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 2;
|
||||
|
||||
// Grubość konturu pionka-królowej
|
||||
const int QUEEN_PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 4;
|
||||
|
||||
// Szerokość okna
|
||||
const int WINDOW_WIDTH = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
|
||||
|
||||
// Wysokość okna
|
||||
const int WINDOW_HEIGHT = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
|
||||
|
||||
// Przedefiniowanie sf::Vector2f na RealVector
|
||||
typedef sf::Vector2f RealVector;
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user