Wyświetlanie pionków + prawie w pełni oprogramowana klasa planszy

This commit is contained in:
Bartłomiej Pluta
2016-05-18 16:19:52 +02:00
parent 751c90b6ea
commit 291111dda3
6 changed files with 172 additions and 21 deletions

View File

@@ -5,11 +5,26 @@
/* Plik zawiera definicje stałych globalnych oraz przedefiniowanie istniejących typów. */
// Ilość pól w każdym wymiarze
const int TILES_COUNT = 10;
// Długość boku pojedynczego kafelka(który jest kwadratem)
const int TILE_SIZE = 64;
// Odpowiednie przeskalowanie pionka, aby zachowany był margines względem krawędzi kafelka
const int PAWN_MARGIN = 5;
const int PAWN_MARGIN = 10;
// Grubość konturu zwykłego pionka
const int PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 2;
// Grubość konturu pionka-królowej
const int QUEEN_PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 4;
// Szerokość okna
const int WINDOW_WIDTH = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
// Wysokość okna
const int WINDOW_HEIGHT = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
// Przedefiniowanie sf::Vector2f na RealVector
typedef sf::Vector2f RealVector;