33 lines
820 B
C++
33 lines
820 B
C++
#ifndef DEF_HH
|
|
#define DEF_HH
|
|
|
|
#include <SFML/Window.hpp>
|
|
|
|
/* Plik zawiera definicje stałych globalnych oraz przedefiniowanie istniejących typów. */
|
|
|
|
// Ilość pól w każdym wymiarze
|
|
const int TILES_COUNT = 10;
|
|
|
|
// Długość boku pojedynczego kafelka(który jest kwadratem)
|
|
const int TILE_SIZE = 64;
|
|
|
|
// Odpowiednie przeskalowanie pionka, aby zachowany był margines względem krawędzi kafelka
|
|
const int PAWN_MARGIN = 10;
|
|
|
|
// Grubość konturu zwykłego pionka
|
|
const int PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 2;
|
|
|
|
// Grubość konturu pionka-królowej
|
|
const int QUEEN_PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 4;
|
|
|
|
// Szerokość okna
|
|
const int WINDOW_WIDTH = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
|
|
|
|
// Wysokość okna
|
|
const int WINDOW_HEIGHT = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
|
|
|
|
// Przedefiniowanie sf::Vector2f na RealVector
|
|
typedef sf::Vector2f RealVector;
|
|
|
|
#endif
|