Wyświetlanie pionków + prawie w pełni oprogramowana klasa planszy
This commit is contained in:
26
inc/board.hh
26
inc/board.hh
@@ -3,28 +3,30 @@
|
||||
|
||||
/* Plik zawiera implementację planszy(board) do gry w warcaby. */
|
||||
|
||||
#include <SFML/Window.hpp>
|
||||
#include <SFML/Graphics.hpp>
|
||||
|
||||
#include "pawn.hh"
|
||||
|
||||
class Board
|
||||
{
|
||||
private:
|
||||
|
||||
// Tablica pionków
|
||||
// Pawn*** board
|
||||
// Plansza (czyli dwuwymiarowa tablica wskaźników na pionki)
|
||||
Pawn* board[TILES_COUNT][TILES_COUNT];
|
||||
public:
|
||||
|
||||
// Konstruktor inicjujący planszę
|
||||
Board() {}
|
||||
Board();
|
||||
|
||||
// Utwórz nowy pionek na zadanej pozycji
|
||||
Pawn& createPawn(Vector position);
|
||||
Pawn* createPawn(Vector position, Color color);
|
||||
|
||||
// Pobierz pionek z określonej pozycji
|
||||
Pawn& getPawn(Vector position);
|
||||
Pawn* getPawn(Vector position);
|
||||
|
||||
// Przesuń pionek na określoną pozycję(target)
|
||||
void setPawnPosition(Vector position, Vector target);
|
||||
|
||||
// Przesuń pionek o określony wektor
|
||||
void movePawn(Vector position, Vector vector);
|
||||
// Przesuń pionek na określoną pozycję
|
||||
bool movePawn(Vector position, Vector target);
|
||||
|
||||
// Czy ruch jest możliwy (czy dana pozycja jest osiągalna)
|
||||
bool isMovementPossible(Vector position, Vector target);
|
||||
@@ -33,10 +35,10 @@ public:
|
||||
Pawn deletePawn(Vector position);
|
||||
|
||||
// Rysuj planszę wraz z pionkami
|
||||
void draw(sf::RenderWindow window);
|
||||
void draw(sf::RenderWindow& window);
|
||||
|
||||
// Destruktor
|
||||
~Board();
|
||||
~Board() {}
|
||||
|
||||
};
|
||||
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user