Wyświetlanie pionków + prawie w pełni oprogramowana klasa planszy

This commit is contained in:
Bartłomiej Pluta
2016-05-18 16:19:52 +02:00
parent 751c90b6ea
commit 291111dda3
6 changed files with 172 additions and 21 deletions

View File

@@ -3,28 +3,30 @@
/* Plik zawiera implementację planszy(board) do gry w warcaby. */
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "pawn.hh"
class Board
{
private:
// Tablica pionków
// Pawn*** board
// Plansza (czyli dwuwymiarowa tablica wskaźników na pionki)
Pawn* board[TILES_COUNT][TILES_COUNT];
public:
// Konstruktor inicjujący planszę
Board() {}
Board();
// Utwórz nowy pionek na zadanej pozycji
Pawn& createPawn(Vector position);
Pawn* createPawn(Vector position, Color color);
// Pobierz pionek z określonej pozycji
Pawn& getPawn(Vector position);
Pawn* getPawn(Vector position);
// Przesuń pionek na określoną pozycję(target)
void setPawnPosition(Vector position, Vector target);
// Przesuń pionek o określony wektor
void movePawn(Vector position, Vector vector);
// Przesuń pionek na określoną pozycję
bool movePawn(Vector position, Vector target);
// Czy ruch jest możliwy (czy dana pozycja jest osiągalna)
bool isMovementPossible(Vector position, Vector target);
@@ -33,10 +35,10 @@ public:
Pawn deletePawn(Vector position);
// Rysuj planszę wraz z pionkami
void draw(sf::RenderWindow window);
void draw(sf::RenderWindow& window);
// Destruktor
~Board();
~Board() {}
};