Files
checkers/inc/board.hh

46 lines
960 B
C++

#ifndef BOARD_HH
#define BOARD_HH
/* Plik zawiera implementację planszy(board) do gry w warcaby. */
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "pawn.hh"
class Board
{
private:
// Plansza (czyli dwuwymiarowa tablica wskaźników na pionki)
Pawn* board[TILES_COUNT][TILES_COUNT];
public:
// Konstruktor inicjujący planszę
Board();
// Utwórz nowy pionek na zadanej pozycji
Pawn* createPawn(Vector position, Color color);
// Pobierz pionek z określonej pozycji
Pawn* getPawn(Vector position);
// Przesuń pionek na określoną pozycję
bool movePawn(Vector position, Vector target);
// Czy ruch jest możliwy (czy dana pozycja jest osiągalna)
bool isMovementPossible(Vector position, Vector target);
// Usuń pionek z określonej pozycji
Pawn deletePawn(Vector position);
// Rysuj planszę wraz z pionkami
void draw(sf::RenderWindow& window);
// Destruktor
~Board() {}
};
#endif