Sprawozdanie
This commit is contained in:
@@ -19,21 +19,19 @@ private:
|
||||
|
||||
private:
|
||||
|
||||
// Funkcja zwraca kolor kolejnego gracza z drzewa minimaks
|
||||
Color getColorFromDepth(int depth);
|
||||
public:
|
||||
// Algorytm MiniMax z cięciem alfa-beta (funkcja zwraca wartość najlepszego ruchu, natomiast
|
||||
// poprzez referencję zwraca najlepszy ruch best_movement, ruch wykonuje player
|
||||
int alphabeta(Board board, int depth, int alpha, int beta, const Color& player, Movement& best_movement);
|
||||
|
||||
// Funkcja heurystyczna
|
||||
int evaluate(Board& board, const Color& color);
|
||||
|
||||
public:
|
||||
|
||||
// Konstruktor przyjmuje parametry: maksymalna głębokość algorytmu MiniMaks oraz kolor pionków
|
||||
// sztucznej inteligencji
|
||||
MiniMax(int depth_max, Color ai_color) : DEPTH_MAX(depth_max), AI_COLOR(ai_color) {}
|
||||
|
||||
// Algorytm MiniMax z cięciem alfa-beta (funkcja zwraca wartość najlepszego ruchu, natomiast
|
||||
// poprzez referencję zwraca najlepszy ruch best_movement
|
||||
int alphabeta(Board board, int depth, int alpha, int beta, Movement& best_movement);
|
||||
|
||||
// Funkcja startowa algorytmu minimax z cięciem alfa-beta
|
||||
Movement getBestMovement(Board board);
|
||||
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user