40 lines
996 B
C++
40 lines
996 B
C++
#ifndef DEF_HH
|
|
#define DEF_HH
|
|
|
|
#include <SFML/Window.hpp>
|
|
#include <string>
|
|
|
|
/* Plik zawiera definicje stałych globalnych oraz przedefiniowanie istniejących typów. */
|
|
|
|
// Tytuł gry (widoczny m.in. na pasku z tytułem okna)
|
|
const std::string GAME_TITLE = "Warcaby";
|
|
|
|
// Ilość pól w każdym wymiarze
|
|
const int TILES_COUNT = 10;
|
|
|
|
// Długość boku pojedynczego kafelka(który jest kwadratem)
|
|
const int TILE_SIZE = 64;
|
|
|
|
// Odpowiednie przeskalowanie pionka, aby zachowany był margines względem krawędzi kafelka
|
|
const int PAWN_MARGIN = 10;
|
|
|
|
// Grubość konturu zwykłego pionka
|
|
const int PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 2;
|
|
|
|
// Grubość konturu pionka-królowej
|
|
const int QUEEN_PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 4;
|
|
|
|
// Szerokość okna
|
|
const int WINDOW_WIDTH = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
|
|
|
|
// Wysokość okna
|
|
const int WINDOW_HEIGHT = TILES_COUNT * TILE_SIZE + 30;
|
|
|
|
// Wartość nieskończoności
|
|
const int INF = 9999;
|
|
|
|
// Przedefiniowanie sf::Vector2f na RealVector
|
|
typedef sf::Vector2f RealVector;
|
|
|
|
#endif
|