37 lines
840 B
C++
37 lines
840 B
C++
#ifndef OBJECT_HH
|
|
#define OBJECT_HH
|
|
|
|
/* Klasa object będąca interfejsem po którym dziedziczą pionki.
|
|
* Klasa ta deklaruje podstawowe elementy obiektów znajdujących się
|
|
* na planszy, takie jak wyświetlanie, przesuwanie czy odczytywanie pozycji.
|
|
* Nie definiuje ona jeszcze żadnych kształtów czy kolorów, jest więc zatem klasą
|
|
* w zasadzie czysto abstrakcyjną. */
|
|
|
|
#include <SFML/Window.hpp>
|
|
|
|
#include "def.hh"
|
|
#include "misc.hh"
|
|
|
|
class Object
|
|
{
|
|
private:
|
|
|
|
// Pozycja obiektu
|
|
Vector position;
|
|
public:
|
|
|
|
// Pobierz pozycję obiektu
|
|
Vector getPosition() const { return position; }
|
|
|
|
// Ustaw pozycję obiektu
|
|
void setPosition(const Vector& _position) { position = _position }
|
|
|
|
// Przesuń obiekt o wektor
|
|
void move(const Vector& vector) {}
|
|
|
|
// Rysuj obiekt
|
|
void draw(sf::RenderWindow window) = 0;
|
|
};
|
|
|
|
#endif
|