42 lines
762 B
C++
42 lines
762 B
C++
#ifndef PAWN_HH
|
|
#define PAWN_HH
|
|
|
|
/* Plik implementuje klasę pionka(kamienia) jako pochodną klasy Object */
|
|
|
|
#include <SFML/Window.hpp>
|
|
#include <SFML/Graphics.hpp>
|
|
|
|
#include "def.hh"
|
|
#include "object.hh"
|
|
|
|
// Typ wyliczeniowy definiujący możliwe kolory
|
|
enum Color
|
|
{
|
|
CL_WHITE,
|
|
CL_BLACK
|
|
};
|
|
|
|
// Klasa reprezentująca pionek
|
|
class Pawn : public Object
|
|
{
|
|
private:
|
|
|
|
// Kolor pionka
|
|
Color color;
|
|
public:
|
|
|
|
// Konstruktor tworzący pionek na zadanej pozycji startowej i o określonym kolorze
|
|
Pawn(Vector _position, Color _color) : Object(_position), color(_color) {}
|
|
|
|
// Pobierz kolor
|
|
Color getColor() const { return color; }
|
|
|
|
// Rysuj pionek na obiekcie window
|
|
void draw(sf::RenderWindow& window);
|
|
|
|
// Destruktor
|
|
~Pawn() {}
|
|
};
|
|
|
|
#endif
|