Files
checkers/inc/pawn.hh
2016-05-18 12:06:40 +02:00

42 lines
762 B
C++

#ifndef PAWN_HH
#define PAWN_HH
/* Plik implementuje klasę pionka(kamienia) jako pochodną klasy Object */
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "def.hh"
#include "object.hh"
// Typ wyliczeniowy definiujący możliwe kolory
enum Color
{
CL_WHITE,
CL_BLACK
};
// Klasa reprezentująca pionek
class Pawn : public Object
{
private:
// Kolor pionka
Color color;
public:
// Konstruktor tworzący pionek na zadanej pozycji startowej i o określonym kolorze
Pawn(Vector _position, Color _color) : Object(_position), color(_color) {}
// Pobierz kolor
Color getColor() const { return color; }
// Rysuj pionek na obiekcie window
void draw(sf::RenderWindow& window);
// Destruktor
~Pawn() {}
};
#endif