Files
checkers/inc/board.hh
2016-05-18 12:06:40 +02:00

44 lines
912 B
C++

#ifndef BOARD_HH
#define BOARD_HH
/* Plik zawiera implementację planszy(board) do gry w warcaby. */
class Board
{
private:
// Tablica pionków
// Pawn*** board
public:
// Konstruktor inicjujący planszę
Board() {}
// Utwórz nowy pionek na zadanej pozycji
Pawn& createPawn(Vector position);
// Pobierz pionek z określonej pozycji
Pawn& getPawn(Vector position);
// Przesuń pionek na określoną pozycję(target)
void setPawnPosition(Vector position, Vector target);
// Przesuń pionek o określony wektor
void movePawn(Vector position, Vector vector);
// Czy ruch jest możliwy (czy dana pozycja jest osiągalna)
bool isMovementPossible(Vector position, Vector target);
// Usuń pionek z określonej pozycji
Pawn deletePawn(Vector position);
// Rysuj planszę wraz z pionkami
void draw(sf::RenderWindow window);
// Destruktor
~Board();
};
#endif