44 lines
912 B
C++
44 lines
912 B
C++
#ifndef BOARD_HH
|
|
#define BOARD_HH
|
|
|
|
/* Plik zawiera implementację planszy(board) do gry w warcaby. */
|
|
|
|
class Board
|
|
{
|
|
private:
|
|
|
|
// Tablica pionków
|
|
// Pawn*** board
|
|
public:
|
|
|
|
// Konstruktor inicjujący planszę
|
|
Board() {}
|
|
|
|
// Utwórz nowy pionek na zadanej pozycji
|
|
Pawn& createPawn(Vector position);
|
|
|
|
// Pobierz pionek z określonej pozycji
|
|
Pawn& getPawn(Vector position);
|
|
|
|
// Przesuń pionek na określoną pozycję(target)
|
|
void setPawnPosition(Vector position, Vector target);
|
|
|
|
// Przesuń pionek o określony wektor
|
|
void movePawn(Vector position, Vector vector);
|
|
|
|
// Czy ruch jest możliwy (czy dana pozycja jest osiągalna)
|
|
bool isMovementPossible(Vector position, Vector target);
|
|
|
|
// Usuń pionek z określonej pozycji
|
|
Pawn deletePawn(Vector position);
|
|
|
|
// Rysuj planszę wraz z pionkami
|
|
void draw(sf::RenderWindow window);
|
|
|
|
// Destruktor
|
|
~Board();
|
|
|
|
};
|
|
|
|
#endif
|