Files
checkers/inc/def.hh
Bartłomiej Pluta 163d8a1672 Sprawozdanie
2016-06-03 16:32:58 +02:00

43 lines
1.1 KiB
C++

#ifndef DEF_HH
#define DEF_HH
#include <SFML/Window.hpp>
#include <string>
/* Plik zawiera definicje stałych globalnych oraz przedefiniowanie istniejących typów. */
// Tytuł gry (widoczny m.in. na pasku z tytułem okna)
const std::string GAME_TITLE = "Warcaby";
// Ilość pól w każdym wymiarze
const int TILES_COUNT = 8;
// Długość boku pojedynczego kafelka(który jest kwadratem)
const int TILE_SIZE = 64;
// Odpowiednie przeskalowanie pionka, aby zachowany był margines względem krawędzi kafelka
const int PAWN_MARGIN = 10;
// Grubość konturu zwykłego pionka
const int PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 2;
// Grubość konturu pionka-królowej
const int QUEEN_PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 4;
// Szerokość okna
const int WINDOW_WIDTH = TILES_COUNT * TILE_SIZE;
// Wysokość okna
const int WINDOW_HEIGHT = TILES_COUNT * TILE_SIZE + 30;
// Wartość nieskończoności
const int INF = 9999;
// Domyślny plik zapisu i odczytu stanu gry
const std::string DEFAULT_STATE_FILE = "movements.txt";
// Przedefiniowanie sf::Vector2f na RealVector
typedef sf::Vector2f RealVector;
#endif