#ifndef DEF_HH #define DEF_HH #include #include /* Plik zawiera definicje stałych globalnych oraz przedefiniowanie istniejących typów. */ // Tytuł gry (widoczny m.in. na pasku z tytułem okna) const std::string GAME_TITLE = "Warcaby"; // Ilość pól w każdym wymiarze const int TILES_COUNT = 8; // Długość boku pojedynczego kafelka(który jest kwadratem) const int TILE_SIZE = 64; // Odpowiednie przeskalowanie pionka, aby zachowany był margines względem krawędzi kafelka const int PAWN_MARGIN = 10; // Grubość konturu zwykłego pionka const int PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 2; // Grubość konturu pionka-królowej const int QUEEN_PAWN_OUTLINE_THICKNESS = 4; // Szerokość okna const int WINDOW_WIDTH = TILES_COUNT * TILE_SIZE; // Wysokość okna const int WINDOW_HEIGHT = TILES_COUNT * TILE_SIZE + 30; // Wartość nieskończoności const int INF = 9999; // Przedefiniowanie sf::Vector2f na RealVector typedef sf::Vector2f RealVector; #endif