#ifndef BOARD_HH #define BOARD_HH /* Plik zawiera implementację planszy(board) do gry w warcaby. */ #include #include #include "pawn.hh" class Board { private: // Plansza (czyli dwuwymiarowa tablica wskaźników na pionki) Pawn* board[TILES_COUNT][TILES_COUNT]; public: // Konstruktor inicjujący planszę Board(); // Utwórz nowy pionek na zadanej pozycji Pawn* createPawn(Vector position, Color color); // Pobierz pionek z określonej pozycji Pawn* getPawn(Vector position); // Przesuń pionek na określoną pozycję bool movePawn(Vector position, Vector target); // Czy ruch jest możliwy (czy dana pozycja jest osiągalna) bool isMovementPossible(Vector position, Vector target); // Usuń pionek z określonej pozycji Pawn deletePawn(Vector position); // Rysuj planszę wraz z pionkami void draw(sf::RenderWindow& window); // Zaznacz pionek o zadanej pozycji Pawn* selectPawn(Vector position); // Destruktor ~Board() {} }; #endif