Działający obiekt pionka + utworzenie klasy planszy
This commit is contained in:
1
src/board.cpp
Normal file
1
src/board.cpp
Normal file
@@ -0,0 +1 @@
|
||||
#include "../inc/board.hh"
|
||||
17
src/main.cpp
17
src/main.cpp
@@ -3,8 +3,25 @@
|
||||
|
||||
#include "../inc/def.hh"
|
||||
#include "../inc/misc.hh"
|
||||
#include "../inc/object.hh"
|
||||
#include "../inc/pawn.hh"
|
||||
|
||||
int main()
|
||||
{
|
||||
sf::ContextSettings settings;
|
||||
settings.antialiasingLevel = 8;
|
||||
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(800, 600, 32), "Warcaby", sf::Style::Default, settings);
|
||||
Pawn pawn(Vector(0, 0), CL_BLACK);
|
||||
while(window.isOpen())
|
||||
{
|
||||
sf::Event event;
|
||||
while(window.pollEvent(event))
|
||||
{
|
||||
if(event.type == sf::Event::Closed) window.close();
|
||||
}
|
||||
window.clear(sf::Color(255, 255, 255));
|
||||
pawn.draw(window);
|
||||
window.display();
|
||||
}
|
||||
return 0;
|
||||
}
|
||||
|
||||
16
src/pawn.cpp
Normal file
16
src/pawn.cpp
Normal file
@@ -0,0 +1,16 @@
|
||||
#include "../inc/pawn.hh"
|
||||
|
||||
void Pawn::draw(sf::RenderWindow& window)
|
||||
{
|
||||
// Tworzymy nowy kształt koła o promieniu równym połowie długości boku kafelka i odjęciu dwóch marginesów
|
||||
sf::CircleShape pawn(TILE_SIZE/2 - PAWN_MARGIN*2);
|
||||
|
||||
// Ustawiamy jego pozycję na pozycję zwróconą przez getPosition() uwzględniając marginesy
|
||||
pawn.setPosition(getPosition().getRealVector() + sf::Vector2f(PAWN_MARGIN, PAWN_MARGIN));
|
||||
|
||||
// Wypełniamy odpowiednim kolorem
|
||||
pawn.setFillColor((color==CL_WHITE)?sf::Color::White:sf::Color::Black);
|
||||
|
||||
// Rysujemy na obiekcie window
|
||||
window.draw(pawn);
|
||||
}
|
||||
Reference in New Issue
Block a user